петък, 20 декември 2013 г.

Празничен маникюр




Да, черното не е типичният коледно - празничен цвят. До преди месец, никога не бях лакирала ноктите си с черно, но от както пробвах не мога да се спра! Лакът (както в повечето случаи) е на Flormar, номер 313. За акцент използвах лак на Golden Rose от серията Jelly Jewels. Лакът е с основен черен цвят и страхотни златисти "люспички" с различни размери. Лакът е страхотен, както всички от серията, но недостатък е, че се трие много трудно. Въпросните "люспички" буквално залепват за нокътя и не мърдат. Понякога дори прибягвам до пилата за да ги сваля.
Точно поради този факт причислих този лак към "лаковете за специални поводи", нооо Коледа си е специален повод!
Лакът на Flormar съм нанесла на два слоя, като на местата, които съм акцентирала е само един за да не се получи натрупване. Топ лак съм нанесла само на пръстите на които съм сложила от лака със златните частици.
Вижда се, че този тип лакове стоят доста по различно от "обикновените" лакове с брокат.



2 коментара:

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena