понеделник, 1 декември 2014 г.

Перлено колие


Здравейте!
Няма да се извинявам и обяснявам за дългото отсъствие, сама съм си виновна (и от части мързелът), но пък натрупах много идейки за предстоящите постове.
Днес ще ви покажа едно много стилно колие, което изработих сама, но пък се получи много добре.
Надявам се и на вас да ви хареса и да ви подтикне към някаква креативност. :)




Наскоро открих ето тези перли събрани в една кутийка и чакащи някакво случване,
 явно от доста време (щом дори не помня за какво съм ги купувала).
Тъй като отдавна искам перлено колие, около врата (от тези модерните!),
реших че тези перлички ще изпълнят моето желание... или аз ще го изпълня, чрез тях.

След няколко минутно плануване и умуване, планът беше съставен и се захванах за работа...



Първо нанизах 3 доста големички перли в началото и сложих метално кръгче за закопчалка. Нанизаните конци за общо 6, които отделих и захванах за земята с парче тиксо, за да не  сеоплитат. Нанизаните големи перли също захванах с тиксо за да не мърдат и по този начин да мога да нанижа по-лесно отделните части. 




Общо нанизаните конци за с три различни по вид мъниста: 

-2 с големи перли, еднакви по размер; 
-2 с различни по размер перички 
(големи, средни и малки, които редувах така: 2 малки -1 средна - 2 малки - 1 голяма);
- 2 с прозрачни малки мъниста.
След това ги разделих на 3 групи, в които всеки един наниз е с различни по вид перли или мъниста и ги съедниних с възел.
Както се вижда, нанизите не са с еднаква дължина, но така ефектът е по-интересен.




Накрая сплетох отделните части и и в края отново поставих 3 от най-големите перли, които имах. Поставих закопчалка, и малко синджирче с което може да се регулира дължината на колието.

7 коментара:

  1. ЛЕлеее <3 Уникално е !! Искам и на мен да ми направиш такова <3 Супер стилно и готино. Браво!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти харесва!!! Нямаш проблем за правенето :)))

      Изтриване
  2. Страхотно колие! Толкова нежно и изискано :) И аз си бях правила подобно, но с по-големи и шарени перлички.

    ОтговорИзтриване
  3. Супер е :) И аз харесвам перлички и също съм си правила колиета, но мисля скоро да пробвам и като твоето!

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятно е дори! Толкова е красиво, а аз съм толкова схваната за такива неща, че имам чувството, че с моето "търпение" не бих си направила такова дори да опитам... :D Бих дори си платила да ми направиш същото! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва и с удоволствие бих ти направила, ако искаш. На мен ми действат много успокояващо подобни дейности и често се занимавам.

      Изтриване

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena