понеделник, 19 май 2014 г.

Очна линия ESSENCE 2in1


Като човек, който никога не е използвал очна линия, първоначално търсих най-удобното решение. Сметнах за правилно, че това ще е очна линия тип писалка.
 По щандовете на ESSENCE се намират няколко нови видове, сред които и тази -
ESSENCE 2in1 eyeliner pen.
От двете страни е снабдена с два различни накрайника: тънък - за нежна "натурална" линия и дебел - за интензивна, драматична линия. Поради наличието на два писеца, продукта трябва да се съхранява в хоризонтално положение, за да може съдържанието да достига до тях и да се предотврати засъхване.
Доста бързо свикнах с нанасянето и почти изцяло ползвам тънкия писец. 
Линията не става наситена заради самата текстура на продукта. Получава се нежна "водна" ненатрапчива се линия. Предполагам, че за по-наситен цвят е необходим нанасянето на допълнителен продукт - молив за очи или друг вид очна линия.
След нанасяне и дадох седем часов тест период навън. След него линията на места се беше разтекла и се забелязваше събран продукт по гънката на клепача ми. Но, смятам че роля за това играе и факта, че клепачите ми бързо се омазняват и най-вероятно трябва да нанасям основа за по-дълготраен ефект.
Като цяло продуктът е идеален за ежедневна лека и ненатрапчива визия, когато искаме да подчертаем погледа си.
Също така е идеален за начинаещи, които никога преди това не се ползвали подобен тип продукти за очи.


4 коментара:

  1. Не ти препоръчвам очните линии тип писалка, доста нетрайни са според мен. Има класически течни очни линии с твърда четка, които са лесни за нанасяне и в пъти по издръжливи от "маркерите", както обичам да ги наричам.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз имах очна линия на Есенс тип писалка,само че от старата версия,бях доволна,издържа ми почти година и определено беше по-наситено черна от твоята,но ми беше малко трудно да работя с нея,на места прекъсваше..сега съм с една на Голдън Роуз с твърд писец и я обожавам!

    ОтговорИзтриване
  3. Ако си търсиш нещо от същия тип и ценови клас препоръчвам тези на Impala - има и тип писалка, и с твърда четка, които са супер удобни за нанасяне.
    П.П. Гледам, че си от Пловдив, може да се видим някой път да ти ги покажа :)
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С удоволствие! Много бих се радвала, да се срещнем :)) Аз тепърва започвам да експериментирам с подобен тип козметика, но и очите ми са страшно чувствителни и когато консистенцията е по-тежка започва един плач... :)))

      Изтриване

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena