неделя, 17 юли 2016 г.

Outfit of The Day - Sunday


Не знам за вас, но аз обожавам роклите.
Особено в тази част от годината.
През топлите юлски следобеди най-любими са ми естествените материи, които позволяват на кожата да диша и те карат да се чувстваш леко и ефирно, докато се поклащат заедно с вятъра. Именно такава е тази рокля. Имам я от няколко седмици, но се превърна в една от най-носените дрехи в ежедневието ми.
Ръкавът е по-дълъг, но това в никакъв случай не ме кара да се чувствам прекалено навлечена, дори и в най-горещите часове. Страхотна е и е едно от най-добрите ми попадения от намаленията в момента.
Платформите са от миналото лято, но толкова дълго търсех подходящ модел и удачна височина, че едва ли скоро ще ми омръзнат. Бижутата са сведени до минимум, до с тях чувствам визията си една идея по-завършена.


Рокля: Orsay
Обувки: Paolo Botticelli
Чанта: MANGO
Гривна: Pandora

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena