четвъртък, 29 декември 2016 г.

Outfit of The Day: It's a New Year



Ето, че свърши още една година и всеки от нас трепетно се подготвя за посрещането на новата. Организацията започва поне месец преди събитието, но тоалетът, с който искаме да бъдем, може да остане неясен и до заветния ден.
За мен, начинът, по който изглеждам е изключително важен Независимо дали съм на ресторант или сгушена в малка къща в планината, винаги се вълнувам, какво ще облека. Разбира се, всеки път е в съотношение с обстановката.


Днес съм решила да ви покажа една визия, която е много стилна и удобна. Подходяща е за събитие на някое бляскаво място с много, много танци!
Избрала съм класическа черна пола, изработена от страхотна релефна материя в изискана форма, със закачливи джобчета от двете страни. Харесах я преди време в H&M, а преди дни я открих сред намалените артикули и нямаше как да не я взема.
Блузата също е от H&M и е част от коледните изненади, които получих. Цветът е страхотен, а моделът може да се съчетава по толкова много начини. От леко спрортна визия с дънки, до изискан новогодишен тоалет в комбинация със стилна пола. Изборът е огромен.
За завършек съм избрала малка чантичка, тип клъч и изчистени черни обувки с тънко токче.



Блуза: H&M
Пола: H&M
Чанта: S.I.X.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena