четвъртък, 21 юни 2012 г.

Книгоразделителче

Здравейте, покрай тази сесия се чудя какво ли да правя само и само да не уча... И така днес подло реших да открадна тази идейка, която ми изскочи във фейсбук сутринта. Бях направо, като омагьосана и просто не се сдържах :)))






Изтичах до един от любимите ми магазини за всякакви видове панделки и прочие и се заредих с метър панделка и метър ластиче (метъра и на двете неща беше около 50 стотинки).


Избрах тази свежа разцветка която в момента е и доста актуална.


От метъра ластик използвах около 20 см., а от панделката около половината.


Макар, че краищата и на панделката и на ластика са скрити, реших да ги обгоря на свещ за по-голяма сигурност. Все пак не отнема повече от минута, но поне ще съм спокойна, че няма да се разнищи от някъде. =)





 След няколко закарфичвания и разкарфичвания постигнах желания резултат. Поставих и ластика, и остана само да се зашие.


Изминах правия бод на машина. И едно малко трикче ще ви споделя, може и да го знаете: ако карфиците са поставени перпендикулярно на хода на машината, нямате никакъв проблем да изминете шева без да ги махате. Не пречат изобщо и не се чупят. Много по-лесно и удобно е (особено в моя случай с тези плисета) .


И завършеният вариант (виждате как съм изминала шева, без да махна карфиците).


И ето! Поставеният книгоразделител! Получи се много добре! Ще ми се да имам време да отворя книгата, която ми подари една приятелка за рождения ден и да я прочета на един дъх, както прочитам всички произведения на Хорхе...но за момента си имам достатъчно учебници...



0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena