вторник, 29 април 2014 г.

Какво ново - Април

Ето че дойде и краят на Април, а с него и публикацията с нови продукти.
Този месец съм доста скромна от към покупки.
Причината е, че нямах необходимост от почти нищо ново, а и нищо не ме привлече до толкова, че да го купя (което ми се отразява много добре, но се случва доста рядко).
Новите ми неща са поръчани от Oriflame и по-конкретно каталог №5.


Фон-дьо-тен и коректор от серията The ONE.
Толкова много четох за тях, че нямаше как да не ги поръчам. Разбрах за тази серия от по-известните български бюти блогъри доста преди да бъдат пуснати в продажба и поради страхотните коментари очаквах каталог №5 с голямо нетърпение!
Цветовете, които избрах са: фон-дьо-тен - Natural beige и коректор - Nude Pink.
В опаковката ми хареса това, че фон-дьо-тенът е в стъкленица с помпа. Винаги предпочитам този тип козметика, тъй като няма пряк допир с околната среда и въздуха и по този начин продукта не се замърсява.
Текстурата и на двата продукта изглежда гъста, но нанесени върху кожата се разтапят и образуват равномерно, фино и леко покритие без ефект "маска".
Прилягат идеално върху кожата и създават усещане "без грим" (няма прекалено матиране, нито прекалено омазняване), кожата изглежда чиста и свежа с красив и равномерен тен.
Фон-дьо-тенът е със слънцезащитен фактор 20, което също е голям плюс. 
И двата продукта са обогатени с озаряваща формула без тя да бъде натрапчива, грижат се за кожата и погазват нейната красота!


Нямаше как да устоя и на това шоколадово изкушение!
Комплект от душ гел, пяна за вана и крем за ръце с неустоим аромат на шоколад.
Примами ме аромата, примами ме опаковката, примами ме цената (9.90лв. за целия комплект), примами ме и факта, че са за последен път в брошурата.
Ароматът и на трите е страхотен, в банята си, а си мислиш, че си в шоколадова фабрика.
А кремчето за ръце поддържа тази мисъл навсякъде и по всяко време!

2 коментара:

  1. Ауу,тези шоколадовите изкушения изглеждат толкова сладкооо <3 Жалко,че не познавам представител на марката.

    ОтговорИзтриване
  2. Даааа, особено привързана съм към опаковката на пяната за вана! :)))) Поразпитай, в града в който живееш, има доста представители на марката, а до колкото знам и имат офиси от които също може да се направи поръчка. Имат наистина страхотни предложения.

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena