четвъртък, 19 юни 2014 г.

Bettina Barty rice milk & cherry blossom - body butter


Една доста известна марка сред лосионите за тяло е Bettina Barty. Предлагат богат асортимент от гелове за душ, лосиони  и масла за тяло, като продуктът който ще Ви представя е именно масло за тяло - Bettina Barty rice milk & cherry blossom.
Според етикета, серията крие в себе си тайната на мистичната и чувствена Азия за красива и хидратирана кожа. Екстрактът от Оризово мляко се грижи за подхранването и хидратацията на кожата, а ароматът на черешов цвят предоставя усещане за свежест и комфорт.



На пръв поглед ме спечели опаковката на продукта - интересна, нестандартна и с възможност за употреба след изразходване на продукта. А какво ме накара да го закупя? Ароматът! Никога не съм усещала толкова приятен, нежен и свеж аромат сред лосионите за тяло. Аромат на пролет, цъфнали дръвчета и спокойствие. При мен той се задържа няколко часа след нанасяне, а кожата остава приятно хидратирана през целия ден. Консистенцията му е малко по-гъста именно защото е масло, а не лосион и кожата се усеща мазна по-дълго, което на мен лично не ми допада много, особено през топлите месеци. Предполагам, че лосионът от серията ще бъде по-подходящ за настъпващото лято.
Грамажът на маслото е 400мл и е доста икономичен при нанасяне.
Опаковката му е много стабилна, капакът е снабден с гумирана част чрез която затварянето е много плътно, без никаква опасност от разтичане.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena