петък, 12 септември 2014 г.

Chaterine Arley nail lacquer - 249



Представям ви, новият ми любим цвят за есента - Chaterine Arley nail lacquer - 249!
Цветът е тъмно малинено/червено - не мога да определя точно цвета, но много ми харесва. Изирвах такъв нюанс, специално за една рокля и успях да окрия този, който и пасна идеално, но откакто го имам не спирам да се лакирам само с него. Много красив изпъкващ цвят, а също така и много подходящ за настъпващия сезон (поне според мен).




Самата марка е позната и общо достъпна. Цената е около 2 лева - както повечето лакове, които използвам. Трайноста е напълно задоволителна за продукт от този ранг - издържа 3-4 дни, което според мен е достатъчно за цената си. Цветът е плътен и покривен. Може да бъде нанесен на един пласт, но аз винаги нанасям два. Тази марка лакове може да се открие навсякъде, но сякаш често остава незабелязана. Нанесен, лакът изсъхва сравнително бързо, дори и нанесен на два пласта, което ме кара да го избера отново при следваща покупка.


3 коментара:

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena