сряда, 10 септември 2014 г.

DZ Handmade - цветния свят на Евгения

 

Как се казваш, на колко години си и от кой град?
Казвам се Евгения Джаферович от София, но от четири години живея в Стара Загора.
Какъв човек си?
Този въпрос е колкото прост толкова и сложен :) ...
Не мисля, че мога да отговоря сама за себе си. Единствено мога да кажа, че се старая да променям и се надявам да е към по-добро.
Какво представлява сбъднатата ти мечта (какво твориш)?
В училище съм била изобразителна паралелка, но никога не съм си представяла, че ще се заминавам с полимерна глина. Всичко стана много случайно. Както стават хубавите неща в живота. И неусетно се превърна в мое заминание.
Как избра името на твоето местенце?
DZ Handmade е името на моята страничка. "DZ" (ДЗ) - е от фамилното ми име. Просто ми звучеше добре.

Каква беше първата ти творба и за кого?
Първото нещо, което направих бяха комплект лъжички и вилички за подарък. Видях идеята в инетрнет. Дори не знаех къде се продава глина и за какво още може да се използва.
Как реши, че това е твоето призвание? Семейството ми ме подкрепяше много. И те бяха изненадани от нещата, които правя, а и виждаха желанието, с което работя. Имаше прекъсвания заради раждането на дъщеря ми, но когато започна да се заиграва сама - аз отново отворих кутията с глина. И така до ден днешен...

Защо избра да сбъднеш мечтата си тук (в България)?
Всъщност тя започна тук само за първия ми проект, след това продължих в Загреб, Хърваткса, където живеем от време на време. Оказа се, че съвсем близо до къщата ни има магазинче за хоби материали. Сега продавам, както в България така и в чужбина, но основно през интернет.
Каква е твоята професия/специалност и помага ли ти тя в това начинание?
Какт оспоменах по-горе единственото, което се доближава до полимерната глина са часовете по изобразително. Занимавала съм се 11 години с плуване и като национален състезател. Но не мога да кажа, че имат нещо общо двете неща.
Какво представляваше пътят, по който вървеше за да сбъднеш тази мечта?
Не мога да кажа, че съм изминала кой знае какъв път, но със сигурност всичко до тук не е било лесно. Много е трудно да се наложи нещо ново на пазара. Хората не се доверяват лесно на интернет пазаруването и ги разбирам. Често се изненадват, че това, което правя наистина е ръчна изработка. Време и търпение.
Добре платена работа или такава, която вършиш с удоволствие? Много съм щастлива, че работя това, което искам и ми доставя голямо удоволствие. Пожелавам го на всеки!

Защо хората трябва да преследват мечтите си?
Ако не следват тях, тогава какво друго :) ... Винаги трябва да следваме поне една... и още една...









Цялото творчество на Евгения, можете да разгледате в нейното виртуално магазинче - DZ Handmade, a също и във Фейсбук.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena