понеделник, 1 септември 2014 г.

Какво ново - Август



Сред слънчеви дни, почивки, много пътуване и усмивки, ето че Август се изтъркули толкова неусетно, колкото само той си може!
С края на всеки месец, идва ред на публикацията ми за нови придобивки.
Всъшност, не знам колко са ви интересни този вид публикации, но за мен играят доста важна роля - събирайки на куп нещата, които съм си купила през изминалия месец си правя полезна равносметка дали съм се поддавала на изкушенията или съм успявала да им устоя през всеки един отделен месец.


Какво ново на козметичния рафт:




За мен, този месец беше месецът на лаковете! Никога не съм си харесвала толкова лакове по едно и също време...

1. Лак за нокти Catherine Arley:
лакове от тази марка, не си бях купувала от години, макар че, като цяло доста ми допадат. Покривни са и съхнат сравнително бързо. Трайността им е задоволителна предвид цената. Този е с номер 249 в много приятен тъмно червен/малинов цвят. Взех, го защото пасваше идеално да роклята, която ше видите по-надолу :)

2. Лак за коса Balea - Volume effect:
разфасофката е малка. Като цяло не поставям никакви стилизиращи продукти върху косата си, но тъй като бях какнена на сватба, а косата ми беше прибрана на опашка, трябваше да приведа във вид малките стърчащи косъмчета. Самият лак не е особено издръжлив, но на мен ми е достатъчен за редките случаи в които ми е необходим.

3. Лак за нокти Golden Rose - SELECTIVE:
много приятен прасковено - бежов цвят. Страхотен за лятото. Номерът е 82. Самата консистенция е малко по-гъста от лаковете на серията, които имам.

4. Душ гел Yves Rocher:
прекрасният душ гел с аромат на бразилско кафе е най-сетне в ръцете ми! Нямаше как да му устоя слтед похвалите и аромата.

5. Лак за нокти Gabrini:
страхотен оранжево-червен цвят, под номер 324. За първи път си взимам лак на тази фирма, но определено ми харесват.

6. Спирала Alverde - All in One:
Взех я с голямо желание, но мненията ми за нея са доста противоречиви. Четката е страхотна, но консистенцията е доста рядка и непокривна.

7. Лак за нокти Golden Rose - 3D Glaze:
тази серия лакове ми се стори доста интересна. Взех този, като целта му е да придава акцент на безименния ми пръст. Маникюр с него можете да видите тук. Най-много ми хареса факта, че се сваля изключително лесно, за разлика от много други брокатени лакове.

Какво ново в гардероба:



Отдавна бе се бях сдобивала с нова дрешка и поради това, много се радвам на тези две придобивки.

1. Синя пола Stradivarius - откакто я имам, ми е любима! Съчетавам я с почти всичко. Материята е много приятна и не се разтяга при носене.

2. Рокла Pull & Bear - тази рокла, беше любов от пъв поглед. Бях канена на сватба и нямаше да си взимам нова рокля... докато не видях тази! Страхотен цвят и стои още по-страхотно :)) Смятам че вариантите за съчетаване при нея също са многобройни.

1 коментара:

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena