понеделник, 16 февруари 2015 г.

Volume 1 seconde mascara - Bourjois Paris


Ето, че дългата липса на постове в блога е приключена!
Завръщам се с нови сили и много идеи за бъдещи постове, но първо искам да ви споделя пост свързан с новата ми любима спирала! Макар да бях сигурна, че няма да я открия (а и грешните ми покупки допринасяха за това усещане), я открих! И е страхотна!
Представям ви звездата върху моите очи - Volume 1 seconde Ultra Black на небезизвестната марка - Bourjois Paris.



Вероятно всички сте забелязали, че от марката Bourjois Paris се "стараят" почти ежемесечно да ни представят нова спирала за очи.
Покрай коледните празници реших да си подаря нова спирала, а промоционалната цена на конкретно споменатата, беше доста решаващ фактор.
Самата опаковка е стандартна за марката, но тук е покрита с приятен тъмен металически цвят.
Четката е силиконова с меки и гъсти власинки, а между тях са поместени и силиконови сфери чиято цел е да придават повече обем.
Както не веднъж съм споменавала - миглите ми са изключително прави и не особено дълги, и е необходима доста "търпелива спирала", която да ги подреди, извие и подчертае, но да не изглежда изкуствено и напластено.
Абе страшен привърженик съм на естествения вид, но и на красиво подчертаните мигли!
Спиралата Volume 1 seconde Ultra Black се справя идеално с поставените задачи! Миглите са идеално подчертани в наситен черен цвят, но и красиво подредени и извити.
Често съм споменавала, че клепачите ми се омазняват доста и други спирали бързо оставят следи при по-продължително носене.
За двата месеца в които използвам тази спирала не съм забелязала подобен проблем, а също така и ронене.
Самата консистенция също не се е променила след отваряне, и издържа сравнително дълго при употреба.
Свалянето става сравнително лесно - аз го извършвам само с помощта на мицеларна вода.


Бес спирала / Със спирала

1 коментара:

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena