вторник, 5 януари 2016 г.

Сбъднати и несбъднати мечти. Честита Нова година

Ето че отмина и тази година. В последния й ден обичам да си спомням с носталгия за всеки един момент, да преглеждам снимки и да се подсещам за онези малки неща, които са ме направили щастлива.
От много време началото на нова година започва еднакво - училище, университет... винаги ми беше трудно да свикна за записвам датата в тетрадките си... правилно. И все още е така... Тъкмо свикна, че е 2015г. и ето - вече е 2016г. И пак драсканици. Е, тази година ще бъде различна за мен, няма да започне с университет, лекции, кафета... Вече сме големи! Ходим на работа, бързаме, мечтаем да е петък...
За мен 2015г. бе изключително интересна и различна. Много неща ми се случиха, но и много не успяха. Едно от нещата, които не успях да направя през изминалата година е да отида на почивка през лятото. За пъри път! Е, нищо. Приех го, преживях го и продължавам напред!
Като изключим този огромен пропуск, 2015г. беше изключително интересна година. Прекарах невероятни празнични дни с най-любимите си хора, навърших 23, паднах (и си имам страхотен белег!), запознах се с хора, които не съм и предполагала, че ще срещна, боледувах доста често (това е, защото не бях на море!), смях се, плаках, преместих се в друг град и се забавлявах толкова много! Разбрах, че трябва да пазим хората около нас, но и винаги да се стремим да срещаме нови, да ценим семейството си и да се радваме на всеки малък момент с тях, да не се подценяваме, само защото някой друг смята, че не сме достатъчно доби. Напротив! Такива сме и трябва винаги да се стремим да го доказваме на околните!

Именно това пожелавам на себе си и на вас за Новата година! Нека бъдем упорити и да следваме мечтите си! Колкото и да не вярват в нас. Нека бъдем здрави, да ценим живота си и живота на другите, да раздаваме много щастие и усмивки, и да се опитаме да бъдем по-добри! Да не се страхуваме от поромените, защото именно могат да доведат до сбъдването на всичките ни мечти!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena