вторник, 23 декември 2014 г.

Garnier - Micellar Cleasing Water


Мицеларната почистваща вода на Garnier е сравнително нова сред този тип продукти. Почиства и успокоява кожата на лицето, и е подходяща за чувствителна кожа.
Последното изречение, може би се среща на всеки етикет, но и няма как. Взе пак това е целта на тези продукти - да почистват кожата, без да я дразнят.
Аз все още съм в търсене на подходящата мицеларна вида. Минах през Ziaja, Mixa, а в момента тествам и тази на Garnier.
Както виждате, и трите са лесно достъпни продукти на ниски цени.
Мицеларната вода на Garnier е на цена около 8 лева, толкова е и водата на Mixa. Но при Garnier получаваме двойно количество от това на горе споменатата марка (мисля, че наистина цените й са леко завишени предвид състава), удобно за ползване капаче, което не позволява излично излизане на продукт и състав без парфюм, което смятам, че е важно особено за хора с чувствителна кожа.
Както не веднъж съм споменавала, моята кожа и най-вече очи са доста чувствителни и по-тежкия състав на някои почистващи продукти не им влияе много добре. Именно за това преоткрих почистването на грима с помощта на мицеларна вода. Тя наистина нежно почиства, без да е необходимо излично търкане и натиск.
Мицеларната вода на Garnier се справя много добре с поставените задачи - почиства и успокоява кожата ми, като и придава нежна мекота и я хидратира, без да я омазнява. След почистване не чувствам опънатост, парене или някакъв друг дискомфорт. Кожата е много добре почистена и хидратирана.
В ежедневието си не нося тежък грим. Поставям фон-дьо-тен и спирала, и мицеларната вода на Garnier почиства идеално лицето ми без да се налага търкане. Не гарантирам, че при по-тежък грим ефикасността й ще е на 100%, но смятам, че тази мицеларна вода е едно добро попадение сред дрогерийните марки. В удобна прозрачна опаковка, получаваме 400мл. почистващ продукт подходящ за лице, очи и устни.


1 коментара:

  1. И аз съм на мнение,че мицеларната вода е добро попадение. Смятам и аз да и направя ревю :))

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena