вторник, 10 януари 2017 г.

Baby it's cold outside



Навън е все по-снежно и макар да е ужасно красиво, аз просто не съм фен на студа. 
Мръзненето по спирки, пързалянето по непочистените тротоари никак не ми допада, но поне се радвам, че тази зима успях да открия идеалните зимни помощници, за да бъда една идея по-щастлива през този сезон. :)


На първо място поставям главната причина сутрин да излизам с усмивка за работа - това палто и тази чанта!
Търсех си бледорозово палто от почти две години, но все удрях на камък.
Тази година бе благосклонна към мен и успях да намеря точно това, което търсех в магазина на MOHITO - блед бонбонен нюанс, разкрояваща се кройка и изцяло ватирано отвътре - моето палто! Да, цапа се лесно, но си заслужава риска.
Чантата бе хванала окото ми още от лятото, но все си казвах, че няма с какво да я съчетавам... До момента, в който нямах розово палто. Сега тя е идеалното допълнение към него. Поръчах я от сайта на Patricia Rado.



Тези две неща ме спасяват в студеното и ветровито време. Балсамът за устни на Himalaya просто прази чудеса! Облечкава напуканите устни и действа наистина дълготрайно. Просто е страхотен. Едва ли може да се сравни с друг балсам от този ценови клас.
Ярката червена тубичка е глицеринов крем. Истинско спасение за сухата и напукана кожа на ръцете в студеното време (и не само).



Плетивата са нещо, с което трудно мога да се разделя. Скоро открих този страхотен елек в LC Waikiki, но вече го обожавам. Мек и приятен. Съчетава се с всичко и стои страхотно!
Ботушите са нещо неизменно в това време. Тази година отново се доверих на марката Fabiano. Предишните ми ботуши също бяха на този бранд и си изплатиха цената до последната стотинка (имам ги от пет години и все още са здрави)! До момента не ми се е случвало да ходя с мокри крака, въпреки времето навън.
Смятам, че една от най-сериозните зимни инвсетиции, която трябва да направим е свързана именно с това, с което ходим. Наистина си струва, особено ако обичате зимата, само защото след нея идва лятото! :)

1 коментара:

  1. Чудесни помощници, но очите ми останаха в чантата - разкошна е <3 Аз също не съм фен на студа...бррр

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena