събота, 11 март 2017 г.

LOREAL Hydra Expert

Започнах да използвам крем за лице сравнително скоро - може би малко повече от година. Не че преди това изобщо не съм се докосвала до тази част от бялата козметика, но старателно я отбягвах. Причината - всеки крем, който нанасях, правеше кожата ми мазна и лъскава (независимо какъв е), за това просто стоях на страна.

С времето обаче кожата ми започна да иска своето. Климатът и въздухът започнаха да оказват своето влияние. Тенът стана неравен, някои участъци от лицето ми бързо се изсушаваха. Пробвах доста кремове, докато открия своя. 



Държа да отбележа, че по-голямата част от козметиката, която използвам е среден клас. За момента не мога да си позволя скъпи кремове (а и не искам), но смятам, че и кожата ми няма по-специфични нужди, за които да отделям повече средства.

След известна доза търсене, попаднах на крема Loreal Hydra Exspert за нормална и комбинирана кожа. Бях леко скептична, но реших да го пробвам.


Бурканчето, в което се съхранява е от тежко, бяло стъкло, а кремът е лек и много приятен на мирис. Това бе първото ми впечатление от продукта.
Вече го използвам повече от три месеца и съм готова да направя съпоставка с ефекта описан на опаковката.
От Loreal обещават, че кремът Hydra Expert ще хидратира интензивно кожата, ще я защити от вредните влияния и тя ще изглежда свежа и със сияен вид.
Ето го и моето мнение: кожата ми е приятно хидратирана и мека на допир; ефектът е дълготраен - не усещам сухота и опъване през целия ден; сутрин нанасям единствено крем и пудра, и кожата ми не изглежда, а и не се усеща мазна и лъскава; не са се появявали несъвършенства след употребата му (или поне не такива, които да са в следствие на употребата му).

В заключение мога да кажа, че кремът е идеална грижа за нормална към смесена кожа. Бюджетен продукт е и лесно може да се открие. Икономичен е и е напълно достатъчен за кожа, която няма нужда от по-специфични грижи.

1 коментара:

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena