четвъртък, 28 август 2014 г.

Let's go to the beach




Макар лятото да е към своя край, ви подготвих една морска публикация. Моята лятна почивчица мина толкова бързо и неусетно, но си прекарах чудно!
Мястото от снимката е най-любимият ми самотен плаж и тъй като прекарах ваканцията във Варна, нямаше как да не го посетя.
Реших да направя една морска публикация, включваща помощниците ми за идеална почивка.


На първо място поставям защитата - за мен тя е нах-важна. И макар да сум подбрала разнообразни продукти, задължително избягвам часовете в които слънцето е най-силно.

1. Не само на плажа, но и винаги, когато излизам, поставям на лицето си кремът ABC derm 50+ на BIODERMA. Той е от бебешката серия и прибягвам до него вече втора година. Използвам го най-вече, защото кожата ми е много суха, а този крем ми доставя необходимата хидратация, без да утежнява кожата. Консистенцията му е много лека с наситен бял цвят, който при добо нанасяне не оставя никакъв цвят.

2. Hand cream SPF20 от Lilly - това е един от любимите ми кремове за ръце. Използвала съм няколко опаковки от него и продължавам да го купувам. За първи път го взех миналата година, когато прекарах цяло лято на морето и бях доста резервирана към него, предвид цената. Но кремът доста ми хареса. Хидратира много добре кожата на ръцете, без да я оставя лепкава или мазна и наистина предпазва ръцете от вредните лъчи. Използвам го постоянно, когато съм навън, независимо от сезона.

3. Carroten - Magic tan & protect SPF3 - повреме на почивката успях да придобия доста добри впечатления от него, които споделиг в отденло ревю за продукта тук.

4. Alverde - Sonnen creme SPF - този крем също трябваще да е предназначен за лице, но е много тежък и оставя блутен бял филм по кожата и почти не ми вслезе в употреба дории и на плажа.



5. Слънчеви очила - моите са класически модел на марката Max Mara и са взети от оптика Оптикласа. Преди и аз бях хората, които не смятаха добрите слънчеви очила за нещо необходимо, но разликата наистина е огромна. Избрах класически и стилен модел, неповличн от моментната мода, за да ми върши работа дългосточно.

6. Шапка - от онези евтините, които се намират на всяка сергийка по морето. Моята е сламена, отново класически модел, с черна лента (за да ми "тича" на банския ;).


Насладата от излежаването на плажа, за мен не е пълна без четиво. Тази почивка, ролята беше поверена на книгата "Да ядеш животни" на автора Джоната Сафран Фоер. Много увлекателна и добре написана НЕвегетарианска книга. Разказва за промишленото производство на месо и последствията от него.

А ако ви е харесал червеният акцент в снимките - това е един огромен шал, който приятелят ми нарича "покривка". Открих го в един магазин за втора употреба и просто защото има червено, трябваше да е мой, а и ми струваше цели 2 лева! Но тъй като материята му е трикотажна и то доста плътна и в същото време мека, реших да го използвам за "плажуване", а кърпата да си я пазя чистичка за подсушаване :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena