сряда, 1 юли 2015 г.

Catrice Cosmetics - MADE to STAY


Тъй като отдавна не съм писала ревю на козметичен продукт, а още по-дълго за продукт за устни, реших че е дошло време за точно такъв тип публикация. Тези от вас, които ме познават, знаят че не съм привърженик на червилата като цяло. Предпочитам телесни тонове балсами за устни и ги използвам за какви ли не поводи, и в ежедневието.

Преди известно време се състоя моят абсолвентски бал, а роклята ми (почти)задължаваше упоребата на наситен червен цвят върху устните. В момента хит са матовите червила и на мен ми харесват, много ми харесват, но не и върху моите устни. Кожата ми е суха и в това число влизат и устните. Дори след ексфолиране и хидратиране, при нанасяне на червило, отново не изглеждат особено добре. Именно за това нося предимно балсами. А и не ми допда неравномерното събиране на цвета след по-продължително носене.
Но както казах, имах повод и за него трябваше да вляза в некомфортната си зона - ярък цвят за устни, а избора беше труден, много труден! 




В крайна сметка се насочих към продукт за устни тип стейн. След продължително разглеждане из дрогериите, се спрях на продукт на Catrice Cosmetics. Макар този тип продукти да са доста актуални в момента, за съответната марка не бях срещала мнения. 

Продуктът на Catrtice Cosmetics носи името MADE to STAY и според отаковката издържа 8 часа. Цената му е около 8.00 лева и е в цилиндрична черна опаковка, а декорацията по нея е съобразена с цвета, който се намира вътре. Капакчката се затваря плътно с щракване и няма опасност от разливане.
Цветът който избрах носи името BD.AD и е в ярък червен цвят. При нанасяне се получава плътно равномерно покритие с прекрасен блясък, а след по-продължително носене остава приятен и равномерен цвят, който не прави устните сухи, напротив, дори след продължително носене те са хидратирани и меки, цветът по никакъв начин не им действа изсушаващо. Другото което ми хареса е фактът, че въпреки яркия цвят, зъбите ми изглеждат бели и изкрящи.


Апликаторът е заострен, което улеснява очертаването на устните и трудно може да се допусне грешка при нанасянето. В средата му има вдлъбнатина, в която се събира достатъчно продукт, необходим за постигането на желан ефект с едно нанасяне. Цветът става равномерен и плътен и не се разлива по устните, макар че прокукта е течен. Не бих казала, че издържа до 8 часа, както е упоменато на опаковката, но пада равномерно и след около 2-3 часа при ядене и пиене, остава приятен червен цвят, който продължава да овлажнява остните и се задържа сравнително дълго върху тях, но ако искате плътен цвят и блясък е необходимо повторно нанасяне.



Въпреки че не носех ярки нюанси върху устните си, MADE to STAY се превърна в доста използван продукт, дори в ежедневието ми (както знаете обичам червеното) и със сигурност бих пробвала някои от другите цветове в серията, които предлага марката - страхотни са (обърнете им внимание при следващото си посещение на близката дрогерия).

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena