четвъртък, 30 юли 2015 г.

Какво ново - Юли


Разглеждайки публикациите в блога, забелязах че почти от година не съм споделяла пост свързан с новите ми придобивки. Предвид че е края на месеца, реших да възобновя традицията, макар и с по-скромен пост. Този месец не беше от най-богатите от към покупки - сдобих се с неща, които ми бяха необходими. Единствено и само такива.


Какво ново на козметичния рафт:



Този месец, на козметичния рафт добавих доста обичайни за сезона неща и един крайно необходим предмет:
- Сешоар Remington - може би всички знаете за кампанията на Лили за лоялни клиенти, която даваше възможност да се закупят уреди на Remington на преференциални цени. С няколко покупки на обща стойност 20 лева, се сдобих с този сешоар, който ми излезе аколо 22 лева. Уредът има два накрайника за сушене и еко функция, която пести енергия. Има йонизиращ ефект и косата ми не става бухнала след употреба, което е плюс.
- Шампоан Johnson's baby - взех го, тъй като през топлите месеци се налага по-често да мия косата си, поради разбираеми причини и исках това да не уврежда структурата й, Този "модел" се води двойно хидратиращ - възвръщащ влажността на косата и скалпа. Не омазнява или утежнява косата ми. Но за по-гъсти коси е необходимо повечко количество за добро измиване.
 - Бутер крем за тяло Refan с аромат на пъпеш и кайсия - много харесвам този вид кремове за тяло на марката. Приятни и лесни за нанасяне са. Доста подходящи за суха кожа, каквато е и моята. Ароматът е доста приятен, оприличавам го на детски дъвки, но не е натрапчив и силен.
- Лак за нокти Golden Rose Selective 05 - доста приятен бебешко розов цвят, който стои полупрозрачно на ноктите, но любимец в тази гама ми остава 09 от същата серия, за който можете да прочетете повече тук. Цвят 05 е една идея по-блед.
- Топ лак ESSENCE The gel - не мисля, че има някой, който да не е чувал за него. Голямо издирване беше... Като цяло не съм фен на топ лаковете, но този придава невероятен блясък!


Какво ново в гардероба:


От към модни находки съм доволна, макар и да са в оскъдно количество. От намаленията се с добих с две неща: рокля и лека лятна блузка.
- Рокля Bershka - направо я обичам. Красив модел, който не съм имала до сега. Полята е права, а тези цветчета... внасят ми страхотно настроение. А и всички знаете за афинитета ми към червено.
- Лека лятна блузка Pull & Bear - страхотна материя и щампа. Съчетава се по множество начини и различни цветове. От както я имам непрестанно си я нося.
- Бански - не е на няква марка, но пък за сметка на това страшно много ми харесва. За първи път си взимам цветен бански. До сега винаг съм залагала на сиво, черно, кафяво... но направо се влюбих в съчетанието на цветове и модела на този.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena