четвъртък, 21 август 2014 г.

Carroten magic tan & protect SPF30



Ето, че и моята ваканция свърши и макар и късно, чрез нея успях да натрупам подробни впечатления за новия слънцезащитен крем на Carroten - Magic tan & protect.
Кремът обещава висока защита за светла и чувствителна към слънцето кожа, със защитен фактор 30. С балансирана UV формула с широк спекър на UVA/UVB филтри за защита срещу изгаряне и стареене на кожата. Съдържа формула от естествени съставки, които подсилват естественото почерняване и удължават тена, като в същото време активират синтеза на колаген в кожата. Съдържа и интензивен комплекс Hidroact, който задържа естествените нива на влажност.




Взехкрема преди няколко седмици, когато ходих до Гърция, но чаках по-дългата си почивка, за да добия по-адекватно мнение.
Самият крем, беше предназначен за приятеля ми, койито е с много светла кожа, и от слънцезащитните продукти няма никакъв шанс да придобие какъвто и да е минимален тен. След като и аз преди време се изпържих със помощта на слънцезащитно олио SPF25, реших също да използвам крема.
Първата ми мисъл, когато го взех в ръцете си, беше че ще кутийката е страшно лека, сякаш е празна или добре де - има продукт на половината на кутийката. Интересното е, че кутийката е пълна до горе с крем, който е много гъст и доста по-твърд от познатите слънцезащитни кремове. Цетът на крема е много взетло кафяв, а аромата е на лято, пясък и вълни - не зна как да го опиша, но това изниква в съзнанието ми, когато го усетя.
Самият крем се нанася като лосион за тяло - с масажни движения. Най-хубавото е, че не оставя бели следи, и го няма онова мазно и лепкаво усещане след нанасяне.
Използвах го всекидневно, няколко поредни дни, като избягвах слънчевите лъчи през обедните часове, и придобих лек естествен и здравословен загар. /самият крем съдържа и миниатюрни блестящи частици, които нежно отразяват слънчевите лъчи след нанасяне.
Държа да кажа също, че кожата ми е матова и след излагане на слънце винаги потъмнява страшно много, като често тена е неравномерен. Говоря за лактите, коленете и раменете, където кожата ми винаги става доста по-тъмна.
След употребата на този крем успях да избегна този ефект - кожата ми придоби лек карамелен загар, без да е натрапчив, който е равномерен навсякъде.
А приятелят ми - успя да потъмнее с 2-3 тона и то в кафявата гама!


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena