понеделник, 25 август 2014 г.

Оптимистичната Радина и нейният абстрактен свят D'AMORE


Как се казваш, на колко години си и от кой град?
Казвам се Радина, на 26г, родена съм в Разград и последните години се върнах да живея в родното градче.

Какъв човек си?
Хората често ме определят, като „странна птица”... аз бих могла да кажа,
че съм непоправим оптимист.

Какво представлява сбъднатата ти мечта (какво твориш)?
Сбъдната мечта? Хм... Не бих се определила, като мечтателка... макар това да е в противоречие с оптимистичната ми натура. По-скоро си поставям различни цели и се стремя да ги постигам последователно, стъпка по стъпка. Като дете мечтаех. Детските ми мечти, които се сбъднаха са: да говоря френски език, да се кача на Айфеловата кула, да посетя Венеция, да бъда дизайнер. Към днешна дата смятам, че за да сбъднеш мечтите си, трябва здраво да работиш по въпроса, a не просто да мечтаеш Какво творя? Картини, бижута, аксесоари, сувенири... Всичко зависи от вдъхновението

Как избра името на твоето местенце?
Завършила съм моден институт в Италия, по време на престоя ми там, получих различни псевдоними от тамошните ми приятели... Така се появи и името D’Amore, в България също започнаха да ме наричат така, сега срещам хора, които дори не знаят истинското ми име... Псевдонимът се превърна в част от мен, съвсем естествено нарекох и местенцето си „студио ДАМОРЕ”.

Каква беше първата ти творба и за кого?
Нямам конкретен спомен, но предполагам е била някоя картичка за майка ми.

Как реши, че това е твоето призвание?
Никога не се е налагало да решавам, не съм изпитвала колебания, откакто се помня все нещо клепам, драскам, шия, разшивам и т.н.

Защо избра да сбъднеш мечтата си тук (в България)?
Най-често ми задават въпроса защо съм се върнала в България... Аз лично исках да пробвам да развивам творчеството си тук, искам да вярвам в едно добро бъдеще за родината ни, иска ми се повече хора да се връщаt, вместо да заминават.

Каква е твоята професия/специалност и помага ли ти тя в това начинание?
Завършила съм моден дизайн и стайлинг. Това не просто ми помага, а до голяма степен е допринесло за познанията ми.

Какво представляваше пътят, по който вървеше за да сбъднеш тази мечта?
Аз все още вървя по този път... Постоянно ме връхлитат нови идеи, нови проекти... Има и трудности и радости, и красота и напрегнати моменти, много безсънни нощи, но желанието, вдъхновението, мотивацията и любовта са водещи.

Добре платена работа или такава, която вършиш с удоволствие?
Добре е, когато това, което вършиш с удоволствие, се превърне в добре платена работа. Несъмнено изисква много усилия и първо трябва да вложиш много труд, да дадеш много енергия... но правиш ли всичко с любов – то несъмнено се отплаща.

Защо хората трябва да преследват мечтите си?
За да бъдат щастливи и удовлетворени, не толкова от живота, колкото от самите себе си! А щастието е именно там – в самите нас. Силата да сбъднем мечтите си – също.
Вярвам в това...





Радина, можете да откриете на адрес гр.Разград, бул.Васил Левски №4 - Арт - Студио ДАМОРЕ, както и онлайн на www.redamore.com/ и във Фейсбук: handmadedamore и studiodamore

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena