петък, 18 юли 2014 г.

Душата на Ася и Anima hand made




Как се казваш,на колко
  години си и къде живееш?
Моето име е Ася Петрова. Живях и отраснах в едно малко,но китно градче Видин.
Сега не смея да твърдя на сто процента къде живея. Пътувам из страната,странствам и търся нови и нови места за себе си.Творя предимно в един още по-живописен град - Велико Търново,но и там не се задържам много.Тази година навърших 24 години.

          Какъв човек си?
Хммм…..не мога да се определя точно каква съм, като човек-достра пъстра,ведра,луда глава,една смесица от много цветове.

        Какво представлява сбъднатата ти мечта (какво твориш)?
Имам много мечти….рибите сме големи мечтатели като цяло.Не спирам да мечтая и да се боря те да стават реалност.Мечтите ме изпълват със щастие.Така е с творчеството ми от бижута,които създавам.

Как избра името на твоето местенце?
Това е  един свят изпълнен с красота,хармония,разпилени цветове и щастливи моменти. Всяко едно бижу,което изработвам има заряда на моята страна като човек. Ето защо избрах бранда на свойте бижута да е ,,Anima’’-носеща посланието ,,душа’’.

      Каква беше първата ти творба и за кого?
В началото това е нещо,което почти всяко едно малко момиченце прави във вкъщи с пръснати мъниста и джунджурийки по леглото- сглабя бижута за себе си и приятелки. В последствие обаче, процеса се задълбочи при мен-открих среда на приятни хора, с който да обменям информация,пътувания,различни материали и така гънчица след гънчица изградих свой стил на работа и го превърнах в цялостно творчество.

    Как реши,че това е твоето призвание?
То май само ме откри.
Всичко бръмчи около мен и все напира да излезе от главата ми и да бъде създадено. :)

     Защо избра да сбъднеш мечтата си тук в България?
Тук е моето място.Това да говоря на един език с всичките си приятели,да съм близо до семейството си,това ми дава спокойствието и атмосферата да творя и да правя нови и нови неща. Тук плувам в собствени води,както се казва.Смятам,че България е едно прекрасно място и съм много щастлива,че имам шанса да правя това което искам точно тук.

       Какво представляваше пътят по който вървеше,за да сбъднеш мечтата си?
О,пътища много.Животът ти дава всеки ден един нов път за изживяване. Въпросът е да избереш най-правилния път за себе си. Силно се надявам да имам още много път пред себе си,който да извървявам.

    Добре платена работа или такава,която вършиш с удоволствие.?
Трябва да намериш баланса във всичко. Трудничко е в тези времена,но не е невъзможно.

    Защо хората трябва да преследват мечтите си?
Една мечта понякога може да се окаже най-голямото колело, за  да задвижи ритъма на живота.Колкото и шантава да е тя,с упорство и усилия може пък да се сбъдне ! Стига да не спираме да мечтаем!


Цялото творчество на Ася можете да разгледате в нейната страничка във Facebook.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena