четвъртък, 10 юли 2014 г.

NIA design или просто Ваня




Как се казваш, на колко години си и от кой град?
Казвам се Ваня Зонева, на 29 г. от най-айляшкия град- Пловдив!

Какъв човек си?
Шарен.

Какво представлява сбъднатата ти мечта (какво твориш)?
Правя бижута,главно за жени. Откакто се помня държа клещи, тел и мъниста в ръцете си... Майка ми и баща ми имаха фирма за бижута, където ръчно правеха модели от чешки кристали. Около мен винаги е имало творчески хаос.

Как избра името на твоето местенце?
Ами идва от последните букви на моето име- vaNIA.

Каква беше първата ти творба и за кого?
Всички бижута правех за себе си и като подаръци за близки и приятели,докато в един момент моя приятелка не каза, че иска да купи обеци за подарък на сестра й. И така започнах да продавам. Имаше базар в Пловдив HANDMADEDAY, където се събирахме шарени хора и разменяхме хрумките си.

Как реши, че това е твоето призвание?
Всъщност не работя основно това, само като хоби. Но все повече ми допада повече от основната ми работа

Защо избра да сбъднеш мечтата си тук (в България)?
Тук има много неоткрити неща, има много ненаправени бижута и ми харесва спокойствието в Пловдив и неговата атмосфера.

Каква е твоята професия/специалност и помага ли ти тя в това начинание?
По професия съм графичен дизайнер, помага до голяма степен,защото усетът, който съм развила досега за цветове, композиции и текстури, се влива в дизайна на бижутата.

Какво представляваше пътят, по който вървеше за да сбъднеш тази мечта?
Много проби на бижута (то и сега е така като правя нещо ново), много емоции около базарите, където имаш директен контакт с клиентите, но мисля,че има още да вървя по моя Път. Има неща, много неща, които искам да направя.

Добре платена работа или такава, която вършиш с удоволствие?
По възможност и двете. Много зависи от моментното ти състояние, ако няма какво да ядеш- търсиш доходната, ако има какво да ядеш- мислиш за удоволствието.

Защо хората трябва да преследват мечтите си?
Иначе какво друго да правят? Да стоят и да чакат нещо да им се случи? Аз съм човек на действието. Според Пикасо вдъхновението идва с труда и работата, т.е. не може да чакаш да ти дойде отгоре, без да започнеш да правиш нещо. Напълно споделям това мнение!


Всички творби на Ваня можете да разгледате ТУК, както и в страничката и във Фейсбук.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena